La CUP informa 4.

El plec de condicions, unit a la pujada de tarifes, s’aprovà al Ple del dilluns.

El PP tornarà a cedir la piscina a una empresa que comptarà amb totes les facilitats, amb un contracte que li garantirà 8.300.000€ en 25 anys, més de 300.000 anuals que, si no ixen de les entrades i els cursos, eixiran de l’ajuntament.Només pagarà cànon el servei de bar (1.200€ anuals) i es podran acordar subvencions anuals per a evitar pèrdues i que torne a passar el mateix que passà amb l’anterior.

Sembla que la gestió privada siga l’única opció malgrat l’experiència prèvia, que no ha mostrat cap viabilitat.Tenim exemples propers de fracassos importants, però es continuarà per la mateixa línia a una piscina que ja era molt cara i que tornarà a pujar les tarifes en un 10%.

La gestió directa és perfectament viable.Permetria oferir el servei sense pagar els beneficis d’aquestes empreses, es garantirien llocs de treball i es pagarien tarifes més justes.Es podria oferir una alternativa a les 14 persones de la plantilla de l’Ajuntament que veuen perillar el seu lloc de treball.El PP, però, no volen parlar d’alternatives, ja que és molt millor que l’empresa garantisca persones treballadores explotades, mal pagades i sotmeses, tot a l’empara de les lleis laborals vigents.

Mentre, el 4t trimestre del 2012 amb 139.421€ en factures de proveïdores comptabilitzades i pendents de pagament i més de 19 mesos de mitjana per a pagar aquests deutes, molt lluny dels 30 dies que estableix la llei de lluita contra la morositat.

El centre de salut continua sense un servei de pediatria amb espai i personal suficient per a atendre la ciutadania, i sense un servei geriàtric dotat de recursos per a solucionar la situació de moltes persones majors desateses.

Tampoc comptem amb un servei de metro adequat com el que reclama l’Associació de Veïnatge Carraixet, que ens permeta arribar a temps i que no ens obligue a esperar fins a 40 minuts.FGV està a punt de perpetrar un ERO que deixarà al carrer unes 400 persones treballadores i, mentre es retalla el servei, les tarifes pugen escandalosament.El PP s’abstingué en les votacions de propostes per a millorar aquestes situacions.

Aquestes són les retallades que, segons diuen, ens fan falta.Les patim als serveis bàsics, mentre els diners públics marxen cap a empreses privades.Aquesta és la “bona gestió” del PP.