La CUP d’Almàssera per un metro de totes i tots. Contra les retallades.
Aquest matí, la gent de la CUP d’Almàssera hem repartit fulls a l’estació de FGV del poble. Amb la supressió de trens i coincidint amb les hores de màxim ús per a anar al treball, les persones que utilitza aquest servei públic han de suportar esperes de 40 minuts (després del tren de les 07:04 cap a València, no ha passat altre fins a les 07:45).
Centenars de persones han rebut l’escrit on proposem que, totes i tots, diguem el que pensem sobre les retallades que aprofiten la situació per a anar sempre contra les necessitats de la majoria.
El text que proposem enviar al correu de l’Ajuntament d’Almàssera ([email protected], amb còpia pel correu de la CUP d’Almàssera almà[email protected]), i als organismes responsables de la mala gestió del servei és:
Per areclamar un servei de metro per a totes i tots, que no convertisca l’anada i la tornada del treball o qualsevol altra necessitats de transports en una eternitat.
Per mostrar el nostre rebuig a les retallades. Perquè només falten diners quan es tracta de la gent treballadora, i mai falten quan es tracta de la gent privilegiada.
I el text dels fulls és aquest:
Supressió de trens – Reducció de la freqüència de pas per a juliol i agost – desaparició de les persones treballadores de la FGV de les estacions – Manca d’inversió – Augment de tarifes
Com sempre, les retallades són serveis públics. És a dir, afecten la majoria de la gent treballadora. Perquè aquesta política només tracta el que la gent necessita com si fora una despesa, mentre ix a la llum l’autèntica despesa i la corrupció generalitzada, sempre a prop del PP. Aquesta política no és nova.
La falta d’inversió i manteniment és la causa de problemes que van des de la reducció d’horaris als greus accidents com el del metro de València del 3 de juliol de 2006, on moriren 43 persones i 47 resultaren ferides. I, encara hui, 0 responsables.
Per areclamar un servei de metro per a totes i tots, que no convertisca l’anada i la tornada del treball o qualsevol altra necessitats de transports en una eternitat.
Per mostrar el nostre rebuig a les retallades. Perquè només falten diners quan es tracta de la gent treballadora, i mai falten quan es tracta de la gent privilegiada.
Pots fer arribar aquest text a:
MetroValència:
- Telèfon gratuït d'atenció a les persones clients: 900 46 10 46.
- Oficines d’atenció a les persones clientes (la més propera és la d’Alboraia-Palmaret).
Conselleria d'Infraestructures, Territori i Medi Ambient:
- A través de les oficines del PROP o el telèfon 012.
Com que aquests organismes es volen tancar davant la ciutadania, no ens faciliten cap correu electrònic. Podem contactar amb l’Ajuntament d’Almàssera al correu:
Amb còpia per a la CUP d’Almàssera: