La CUP d’Almàssera per un metro de totes i tots. Contra les retallades.

Aquest matí, la gent de la CUP d’Almàssera hem repartit fulls a l’estació de FGV del poble.  Amb la supressió de trens i coincidint amb les hores de màxim ús per a anar al treball, les persones que utilitza aquest servei públic han de suportar esperes de 40 minuts (després del tren de les 07:04 cap a València, no ha passat altre fins a les 07:45).

Centenars de persones han rebut l’escrit on proposem que, totes i tots, diguem el que pensem sobre les retallades que aprofiten la situació per a anar sempre contra les necessitats de la majoria.

El text que proposem enviar al correu de l’Ajuntament d’Almàssera ([email protected], amb còpia pel correu de la CUP d’Almàssera almà[email protected]), i als organismes responsables de la mala gestió del servei és:

Per areclamar un servei de metro per a totes i tots, que no convertisca l’anada i la tornada del treball o qualsevol altra necessitats de transports en una eternitat. 

Per mostrar el nostre rebuig a les retallades.  Perquè només falten diners quan es tracta de la gent treballadora, i mai falten quan es tracta de la gent privilegiada. 

 

I el text dels fulls és  aquest:

Supressió de trens – Reducció de la freqüència de pas per a juliol i agost – desaparició de les persones treballadores de la FGV de les estacions – Manca d’inversió – Augment de tarifes

Com sempre, les retallades són serveis públics.  És a dir, afecten la majoria de la gent treballadora.  Perquè aquesta política només tracta el que la gent necessita com si fora una despesa, mentre ix a la llum l’autèntica despesa i la corrupció generalitzada, sempre a prop del PP.  Aquesta política no és nova. 

La falta d’inversió i manteniment és la causa de problemes que van des de la reducció d’horaris als greus accidents com el del metro de València del 3 de juliol de 2006, on moriren 43 persones i 47 resultaren ferides.  I, encara hui, 0 responsables. 

Per areclamar un servei de metro per a totes i tots, que no convertisca l’anada i la tornada del treball o qualsevol altra necessitats de transports en una eternitat. 

Per mostrar el nostre rebuig a les retallades.  Perquè només falten diners quan es tracta de la gent treballadora, i mai falten quan es tracta de la gent privilegiada. 

Pots fer arribar aquest text a:

MetroValència: 

- Telèfon gratuït d'atenció a les persones clients: 900 46 10 46

- Oficines d’atenció a les persones clientes (la més propera és la d’Alboraia-Palmaret).

Conselleria d'Infraestructures, Territori i Medi Ambient: 

- A través de les oficines del PROP o el telèfon 012.

Com que aquests organismes es volen tancar davant la ciutadania, no ens faciliten cap correu electrònic.  Podem contactar amb l’Ajuntament d’Almàssera al correu:

[email protected]

Amb còpia per a la CUP d’Almàssera:

[email protected]